Telefuninu
0086-15502105736
E-mail
sale@linso.com.cn

Novi Dispositivi di Display Digitali Neri Per Jd-Mall

JD-MALL Case Sharing.Jd.comhè un rivenditore in linea cumpletu in Cina è unu di i siti di e-commerce più populari, influenti è più grandi in Cina.

Leyard-Linso Culture & Technology Co., Ltd. hà persunalizatu una seria di novi dispositi di visualizazione digitale neri per JD-MALL, cum'è un schermu gigante 3D à l'occhiu nudu creativo, un schermu giant meccanicu scorrevule in l'atrium, soffittu suspesu irregulare, digitale. segni di publicità, XR immersive sala di trasmissione in diretta virtuale, etc.

Questa hè a schermu giant 3D d'occhiu nudu esclusiva creata per Xi'an JD-MALL, chì adopta una nova tecnulugia di trasfurmazione tridimensionale virtuale, effettu 3D realisticu, definizione ultra-alta è forte sensu tridimensionale.L'imaghjina prisentata nantu à u screnu pare esse à portata, purtendu a ghjente un forte impattu visuale.

New Black Digital Display Devices For Jd-Mall 1
New Black Digital Display Devices For Jd-Mall 2

Linee sfondate e difese di i sensi è creanu sorprese fora di l'ordine;U ritmu di luci è d'ombra prelude un spaziu pueticu perfettu.A tecnulugia 3D à l'ochju nudu face istantaneamente a ghjente fora di a realtà è si integra in l'atmosfera di u sonu è di a luce, purtendu una nova volta di rivoluzione d'immersione.

Su e giù schermu giant meccanicu scorrevule in l'atrium

L'integrazione di a visualizazione LED è a tecnulugia emergente hè diventata a tendenza mainstream di a presentazione di schermu cumplessu cummerciale.Sta volta, XI 'an JD-Mall adopra interni P2.5 schermu LED.Cù a ricerca è u sviluppu indipindenti di u mudellu dispusitivu miccanicu, It mostra micca solu a tecnulugia di display LED neru, ma dà dinù un caratteru assai spiciali à Xi 'an JD-Mall cù imaging intelligente mudernu, digitale, high quality.

Tettu suspesu irregolare

In cumbinazione cù u caratteru di JD-MALL, Leyard-Linso hà persunalizatu un sistema di visualizazione di cortina di celu in forma speciale.A cima di a cortina di u celu hè attaccata à a struttura di cupola di "corridore d'aria".L'intrecciamentu di luce è ombra, sonu è musica face a ghjente cumprà è ghjucà à u cuntenutu di u so cori, chì ancu migliurà l'esperienza di divertimentu è divertimentu è shopping.

Quandu fighjate à u cuntenutu digitale cù u tema di "stampa di tippu mobile", quelli belli caratteri chinesi parevanu cascate da u celu, purtendu un effettu sensoriale tridimensionale visuale è auditivu à i cunsumatori.

New Black Digital Display Devices For Jd-Mall 4
New Black Digital Display Devices For Jd-Mall 5

Segnaletica di publicità digitale

Leyard-Linso crea un capu di porta di schermu in culore, chì pò mostrà a parolla dinamica, a rotazione di l'imaghjini, a riproduzione di video è altre forme di stampa, pò ancu cambià u cuntenutu di u tema, aiutà i centri commerciali è i supermercati in u marketing di vacanze.Diventa definitivamente un MALL "rossu in linea" super abbagliante.

I segni di publicità digitale è a tecnulugia di u ghjocu di marea chì cumplementanu cù l'altri subvertite l'impressione di cura di a porta tradiziunale cù pussibulità infinite è coordinate cù u cambiamentu di u stilu di l'attività in i magazzini à u massimu.

Ancu studio virtuale immersivu XR

New Black Digital Display Devices For Jd-Mall 3
New Black Digital Display Devices For Jd-Mall 6

Tempu di Postu: Mar-03-2022