Telefuninu
0086-15502105736
E-mail
sale@linso.com.cn

Cumu a schermu LED beneficia è espansione a vostra attività

Oghje, i schermi LED sò diventati sempre più cumuni è largamente usati in u globu.L'accolta hè stata assai pusitiva è u sviluppu di sta nova tecnulugia notevuli ùn hà micca segni di rallentà.

A visualizazione di u schermu LED hè un tipu di media di publicità elettronica chì trasmette a vostra publicità statica o video-basata cù gràfiche d'alta definizione.Stallazioni superbe ponu esse fabbricate à una varietà di imagine digitale, da publicità statiche à siti web è media in streaming.Questa forma di signage digitale hà una utilità incredibile, versatilità è portabilità.

Quasi tutti l'imprese ponu sceglie publicità LED per una larga varietà di settore publicu, entità suciali è cummerciale è settori cumpresi:

Centri cummirciali è centri cummerciale

I ristoranti è l'imprese di l'ospitalità

Cinemas

Istituzioni educative

Gestione di l'avvenimenti

Sports

NEW

Utilizà u screnu LED cum'è parte di a vostra campagna furnisce i seguenti benefici:

1. Cum'è parte di e campagni di publicità in a tenda pò esse usata per rinfurzà l'appellu di u produttu è adattatu à l'ambiente di vendita o à u compitu in manu per una risposta massima.

2. Sceglie publicità schermu LED cum'è a vostra suluzione di publicità Out Of Home significa chì u vostru cuntenutu digitale puderia esse publicatu cù schermi LED d'alta qualità è trasmessi à un publicu assai più largu.

3. A risuluzione è a qualità di sta publicità digitale facenu chì a vostra attività si distingue è rinfurzà u so locu cù una presenza d'alta qualità immutable.

4. Rendimenti pusitivi nantu à l'investimentu in a publicità digitale puderia guidà à cunsiderà riducendu a spesa nantu à e forme di publicità basate in carta, cum'è cartelloni, cartelli è publicità stampate.

5. LED Advertising furnisce l'uppurtunità di creà campagni digitale cumplettamente sincroni publicati è trasmessi in siti web, telefoni, app, televisione è radiu, è i media digitale DOOH.

6. L'aghjurnamenti è l'edizioni in tempu reale ponu esse fatte, chì significheghja chì pudete constantemente affinà a precisione di u vostru targeting.

7. Permette alcuni di i feedback più avanzati, rappurtazioni è analisi in l'industria utilizendu sensori è videocamere HD chì ponu accuratamente registrà a risposta di l'audienza, i tempi di visualizazione è l'interazzione.

In cunclusioni, a publicità di u screnu LED dà una suluzione flexible chì furnisce una visualizazione d'alta risoluzione di l'imaghjini è i video.Ùn puderia micca solu esse cunfiguratu per a gestione remota cù parechje schermi, ma ancu mostra un potenziale promettente per l'integrazione cù altre tecnulugia cum'è EPOS, tecnulugia touchscreen o realtà aumentata.


Tempu di post: 31-mar-2022