Telefuninu
0086-15502105736
E-mail
sale@linso.com.cn

Una prima sala di banchetti immersiva 3d di 1400 m²

Rilasciatu nantu à l'applicazioni di tecnulugia innovativa è cuncepimentu di cuncepimentu ingegnosu, a prima sala di banchetti immersiva panoramica 3D in Pechino fatta da Leyard - Zhengda Banquet Hall hè stata premiata in u cartellone di scienza è tecnulugia di Sina "a sala annuale di scienza è tecnulugia più vigorosa.

A First 1400m² 3d Immersive Banquet Hall2

Cù u disignu panoramicu immersivu senza colonna cumminatu 1400 metri quadrati super grande spaziu, magnifica schermu dinamica 3D, visualizazione di schermu circular tridimensionale, sistema speciale di rinforzu di u sonu è l'enorme schermu di fusione di vista è toccu chì attraversa u lobby, Avemu cumminatu luci è ombra. tecnulugia cù tecnulugia digitale è scena è sonu reali integrati, chì presentavanu una sperienza sensoriale immersiva finale è una sensazione audio-visuale cumpletamente aghjurnata.

Cum'è unu di i pruduttori generali di Zhengda Banquet Hall, Leyard ùn solu hà intrapresu display LED è produzzione di cuntenutu visuale di più di 1000 m², ma hà ancu furnitu produzzione audio è video è assistenza tecnica per a sala principale, sala principale, sala multifunzionale è sala di cunferenza.

A First 1400m² 3d Immersive Banquet Hall3
A First 1400m² 3d Immersive Banquet Hall2

Lobby di a sala di banchetti

Hè stata dotata di un grande schermu interattivu chì integrava u tettu, u muru è u pavimentu è hà aduttatu Leyard VED serie P2.5 schermu LED di fine pitch, Stu puderia micca solu presentà perfettamente una varietà di effetti speciali, ma ancu esse aduprata in cumminazione cù a tecnulugia di realtà virtuale. , cum'è a cattura in tempu reale di i muvimenti di e persone, pusizioni, soni per vede diverse informazioni è effetti;Pudete sente, fighjate o ancu toccu quelli veri o irreali effetti tridimensionali multidimensionali, chì furniscenu ancu un locu splendidu per l'attività di banchetti riscaldamentu è ricezione.

A First 1400m² 3d Immersive Banquet Hall1

Sala di banchetti Sala principale

Spaziu super-grande di 1400 m² cumminatu cù un disignu di struttura panoramica immersiva senza colonne, chì hà sapientemente fattu chì tutta a sala pareva più magnifica.

U muru è u tettu sò soprattuttu cuparti cù schermi LED ultra-sottili di fibra di carbone da Leyard, subvertisce cumplettamente a struttura tradiziunale di u spaziu di mostra.

A schermu "diamante" aghjuntu à mezu à u tettu puderia esse cambiatu in una schermu cunvex multi-faceted, allargà a stampa è aghjunghje un sensu di spaziu.

Cù bella è splendida interazzione di scena multi-tema, misteriosu mondu sottumarinu, stelle sognanti è tranquille di mezza estate, diverse scene di quattru stagioni, hà dimustratu un veru effettu surround immersivu, chì hà fattu ogni invitatu pusatu in questa scena 3D, hà ottinutu un sensu di super- sustituzione in situ è ​​perfetta cumminata virtuale cù a realtà.

Da l'innuvazione tecnologica è u sustegnu à l'aghjurnamentu di u produttu è a creatività di u disignu, Leyard hè sempre più fermu è solidu nantu à a strada per scavà in u campu di a visualizazione.In u futuru, cù l'innuvazione constante è l'aghjurnamentu di a tecnulugia è di i prudutti, a visualizazione LED creativa, l'imaghjini 4D, a tecnulugia olografica, l'illuminazione digitale, a cattura di u muvimentu, a tecnulugia di immersione AR è altre tecnulugia avanzata seranu più largamente usate da Leyard per creà un più eccellente. sperienza audio-visuale.


Tempu di Postu: Mar-03-2022